Arbejdstidsregistrering

kr.3.995,00

Består af to enheder en medarbejder enhed og en administrator enhed

Administrator enhed har følgende funktioner

  • Oversigt over arbejdsopgaver som er påbegyndt eller fuldført
  • Administration af medarbejder opret og opdatere.
  • Opret nye sager og administration
  • Rette medarbejdernes kalender
  • Valg af sprog dansk, engelsk, polsk og mulighed for to mere
  • Administrer andre administrator tilføj og slette
  • Oversigt over løn til medarbejderne (efter kalkulation)

Medarbejderdelen vises med skærmbilleder.

Programmet er lavet i php 7.4 og kører med MySQL som database.

Gode skærmbilleder i alle enheder.

Description

Når medarbejderen har logget sig ind fås dette skærmbillede

Når medarbejderen klikker på en dato eller knappen ‘Dagens dato’ fås dette skærmbillede

Når medarbejderen tilføjer et job ved at klikke på knappen ‘Tilføj’ fås dette skærmbillede

Her registreres adressen og herefter fås dette skærmbillede

Her er der mulighed for at indtaste starttidspunkt og sluttidspunkt på et job (opgave), fagområde (opgavens betegnelse) eksempel male loftet i stuen. Udover dette kan der tilføjes hjælpeværktøj, som dit firma ønsker ekstra betaling for, samt eventuelt ekstra arbejde, kan være hvad som helst

Når dagen er omme ser medarbejderen dags seddel sådan ud, som vises ovenover. Når medarbejderen er færdig klikke medarbejderen på knappen ‘Godkend’

og herefter vises dette skærmbillede.

Her kan medarbejderen se godkendte som grønne felter med antal hele timer, røde som ikke godkendte og gule som ikke registreret.

 

 

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Arbejdstidsregistrering”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Go to Top